FAQ

Frequently asked question

FAQ

Der er ingen begrænsninger for, hvor mange point du kan optjene pr. ordre. Dog varierer antallet af point, du tildeles, afhængigt af de enkelte styles. Du kan finde en oversigt over point pr. style her.

Når du oplyser os om, hvilke varer du indleverer, beregnes dine point med det samme. Du modtager dine point, når vi har modtaget dine varer på vores lager.

Dine point kan ses på din konto, når vi har modtaget dine varer på vores lager. Bemærk, at indleveret tøj, der ikke lever op til vores betingelser om stand, ikke returneres til dig. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på (+45) 8678 7871.

Vi forbeholder os retten til at regulere eventuelt fejltilskrevne point.

Du sender noget retur ved at bruge den returseddel og fragtlabel, du har modtaget med din ordre. Vær opmærksom på, at det koster 35 kr. at bruge den vedlagte returlabel, som automatisk vil blive fratrukket din refundering. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på (+45) 8678 7871.

Nej, det er ikke muligt. Returvarer til hhv. prelovedbyPOMP.dk og POMPdeLUX.dk skal sendes i to separate pakker. Dette skyldes, at de to webshops har separate lagre og sender varerne fra forskellige steder.

Desværre er det ikke muligt at lave en fælles indkøbskurv fra både prelovedbyPOMP.dk og POMPdeLUX.dk. Dette skyldes, at de to webshops har separate lagre og derfor ikke kan sende varer sammen.

De point, du optjener ved at indsende tøj til Preloved by POMP, kan kun bruges på POMPdeLUX.dk.

Du kan indlevere alt dit brugte POMPdeLUX-tøj, lige meget om du har købt det hos os eller købt det brugt. Vi modtager dog kun tøj og ikke tilbehør, undertøj eller strømper. Tøjet skal være i god og ren stand og med vaskemærker og øvrige mærkninger intakte. Bemærk venligst, at indleveret tøj, der ikke lever op til dette, ikke bliver returneret til dig.

Hvis du ønsker at reklamere over det modtagne, kan du sende en e-mail til vores kundeservice og beskrive fejlen på dit produkt, og gerne vedhæfte billeder af fejlen på stylen. Kontakt kundeservice på maildk@POMPdeLUX.com

Vi sender pakker alle hverdage, medmindre andet er angivet. Forventet leveringstid er 1-3 hverdage. På prelovedbyPOMP.dk sender vi indtil videre kun til Danmark. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på (+45) 8678 7871.

Desværre kan vi ikke lave ombytninger, da vi ikke kan garantere, at vi har flere varianter af den samme style på lager. Du kan returnere din vare ved at følge vejledningen på retursedlen i din ordre. Når vi har modtaget din returnering, vil pengene blive refunderet til det betalingskort, der blev brugt.

Når du har returneret din vare, kan der gå op til 5 hverdage, før pengene er tilbage på dit kort. Beløbet, du får tilbage, svarer til prisen på det/de produkt(er), du returnerer fratrukket returfragten, hvis du har anvendt den vedlagte returlabel. Pengene bliver tilbageført gennem samme betalingsmetode, som du brugte da du betalte for din ordre.

Når du sender tøj ind til Preloved By POMP med det formål at give det nyt liv ved at sælge det igen, dækker POMPdeLUX fragtomkostningerne. Når du handler tøj på Preloved by POMP, vil du blive opkrævet den almindelige fragt på 39 kr. Hvis du vælger at returnere din vare, dækker du omkostningen for returfragt, som er 35 kr., ved hjælp af den medfølgende returlabel.